reklama

Privítala som jar a zodpovedne sa pripravujem na leto

Je tu jar. A mne sa zapaľujú lýtka...neviem presne, čo to znamená, ale hovorím si to každý rok. Na jar si vždy uvedomím, že do toho v zľave zakúpeného kabáta som cez zimu nestihla akosi schudnúť, a tak treba začať chudnúť rovno do plaviek. Alebo aspoň do tej krátkej sukne, v ktorej by som chcela očariť suseda oproti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tiež si spomeniem ako v tomto čase všetci rozprávajú o detoxikácii organizmu. V eletričke o nej minule hovorila jedna vychrtlina a druhá jej pritakávala, že po onej detoxikácii sa cíti fantasticky schudnuto. Rýchlo si utekám kúpiť (sadám do auta) päť kilo mrkvy. Moja tzv. dekorácia - odšťavovač mi zaberá miesto na už tak malej kuchynskej linke a bola by škoda ho nejako nevyužiť. Z pôvodných štyroch šťavových dní (alebo dňoch len na šťave, kedy večer zjem všetko, čo nezje mňa) plynule prejdem na jeden deň.  Netreba nič preháňať (veľkou inšpiráciou mi je moja sestra, ktorá každý očistný deň poruší už o tretej popoludní).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S jarou je spojené i jarné upratovanie. S frajerom s tým nemáme najmenší problém, začíname  s vyprataním chladničky. Túto časť máme najradšej, upratovanie máme jednoducho v krvi. Keď všetko zožereme, vlastne upraceme, ideme „pomôcť“  k rodičom.

K jari patrí samozrejme šport. Oprášime bicykle a ideme makať na hrádzu. Keďže je teplo, treba sa osviežiť v bufete. Našťastie je ich popri ceste dosť a smädom rozhodne netrpíme, porovnávame kvalitu kofoly v každom jednom z nich. Občas neuškodí nejaké to malé zhrešenie v podobe klobásky prípadne za odmenu bodne aj cigánska za krvopotne vybicyklované kilometre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešteže máme jar, človek má odrazu toľko predsavzatí a skvelých nápadov...

Martina Miksova

Martina Miksova

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepoučiteľne tvrdohlavá a tvrdohlavo nepoučiteľná Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu