reklama

Návod ako „nezbabrať“ predsavzatia

Som nezamestnaná. Je to presne dva mesiace a dvadsaťštyri dni. V nasledujúcich riadkoch sa dozviete, čo presne (ne)robiť, aby ste do bodky splnili všetko, čo ste si kedy predsavzali - méty, ktoré sa chystáte dosiahnuť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Posledný deň v starej práci som svojich kolegov uistila, že si doma oddýchnem a konečne budem mať čas pre seba. Čas, ktorý využijem naplno. Veľmi mi fandili, páčilo sa im ako chcem každé ráno vstávať o šiestej kvôli behaniu okolo Štrkoveckého jazera, ako budem pravidelne cvičiť, ako plánujem schudnúť, chodiť pešo, robiť si na obed iba šalátiky, stať sa dobrovoľníčkou v Slobode zvierat a ako sa popri tom zdravom životnom štýle stihnem naplno venovať škole a „samoštúdiu“ cudzích jazykov. Prvý mesiac som zvládla všetky časti Divokého anjela, podotýkam je ich dvestosedemdesiat, na facebooku som stihla vtipne komentovať statusy svojich sto päťdesiatich priateľov, cez google som našla snáď všetky recepty na rôzne smotanovo-pudingové koláče (samozrejme iba tie s obrázkovými prílohami) a šalát, síce zemiakový, som mala jedine tak na Štedrý večer. Povedala som si, že s dobrovoľníctvom začnem až po Novom roku (chcela som si nechať nejaké tie záväzky aj na prichádzajúci rok) a sužovať svoje telo diétami má zmysel až po sviatkoch, ktoré pre mňa končia 6. januárom. Začalo mi skúškové obdobie. Každý pondelok som vstávala s pocitom, že teraz to už príde - pocit zodpovednosti, ktorý vás prinúti pozrieť sa do skrípt niekoľko dní pred skúškou. Ten pocit však nikdy neprišiel. Objavila som čaro domácich prác. Zisťujem, že aj také vysávanie a umývanie okien je celkom fajn činnosť. Dni v zime sú kratšie a to jediné ma asi ospravedlňuje. Je tu znenazdajky deň do skúšky a ja som len na piatej strane. Večer žltou zvýrazňovačkou vyznačujem definície, ktoré by som mala vedieť, ale do hlavy ich už nevtlčiem. Ráno o tretej pijem piatu kávu a pod tlakom adrenalínu sa čo to ešte naučím. Neskôr v aute pilne rozmýšľam nad tým, ako je to možné, kde sa stala chyba? Veď som mala od začiatku systém! V obývačke nám zo steny visí veľký červený, boxovací mech. Priateľ ho dostal odo mňa k narodeninám, v skutočnosti som ho chcela pre seba. Kupovala som ho z účelom pravidelného vybitia si svojej negatívnej energie (stručne povedané vždy, keď ma niekto „naserie“). S rukou na srdci priznávam, že som sa takto vyventilovala iba raz. Na druhý deň ma boleli hánky na rukách a navyše mali neprimeranú červenú farbu. Povedala som si, že lepší bude pohyb na čerstvom vzduchu. V decembri som spoznala, teraz už veľmi dobrú kamarátku, Alison. Alison je z Ameriky a keďže v Amerike sa hovorí po anglicky, môžeme spolu iba „spíkovať“. To znamenalo, že oprášene knihy z angličtiny, ktoré som sa chystala v nasledujúcich mesiacoch preštudovať, opäť našli miesto v knižnici. Je ľahšie hľadať dôvody ako spôsoby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som nezamestnaná. Je to presne dva mesiace a dvadsaťštyri dni. Bilancia splnenia mojich predsavzatí? Zimný semester mám úspešne za sebou. Pribrala som štyri kilá. Tento týždeň som bola prvýkrát behať okolo Štrkovca, zašla som pešo do supermarketu, v chladničke mám odložený ľadový šalát, prečítala som si prvú lekciu Španielčiny pre začiatočníkov a dnes som sa úspešne zaregistrovala v Slobode zvierat. Avšak úplne najväčší záväzok – napísala som tento článok...

Martina Miksova

Martina Miksova

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepoučiteľne tvrdohlavá a tvrdohlavo nepoučiteľná Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu