reklama

Potrebujem nové šaty alebo óda na rifle

Potrebujem nové šaty! Tak túto vetu si poviem aspoň dvakrát do týždňa. Nie, možno trochu preháňam. Raz do týždňa. Lenže problematika strácajúceho sa oblečenia v mojej skrini je môj súčasný veľký problém. Vlastne som tento problém mala odjakživa, len akosi ho viac pociťujem práve teraz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Predtým som skôr prežívala absenciu riflí s cool strihom, ktorý vám zabezpečí pekne tvarovaný (a o dve čísla menší ako v skutočnosti je) zadoček. Prevyšovali tie, ktoré moje pozadie nafúkli do enormných rozmerov . Lenže teta predavačka v obchode ma pri skúšaní onoho nevďačného modelu povzbudí, že mi „padnú“ ako uliate. To však netuší, aký boj som s tou nešťastnou, že vraj veľmi poddajnou džínsovinou, musela v kabínke absolvovať, aby som do nej napasovala svoje príliš ženské krivky (pri takýchto nákupoch mi vždy prudko klesne sebavedomie). Keď som dostatočne vyobzeraná v narafičenom zrkadle (už ani tie zrkadlá nie sú čo voľakedy a ukazujú pre istotu menej ako naše staré zrkadlo po babke), tak nakoniec rifle skončia v mojej skrini ako mnohé iné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A takto to ide stále dookola. Keď nazriem do svojho šatníka, dúfam, že v ňom nájdem tie fantastické džínsy, ktoré som mala aj minule oblečené vonku. Len práve dnes, keď si ich oblečiem, vyzerajú nejako ináč (zásadne odmietam možnosť, že minule znamená minulé leto a vtedy som mala o nejaké to kilečko menej). Povedala som si dosť! Čítala som totiž v jednom múdrom magazíne, ktorý je určený pre nežnejšie pohlavie, aké sú šaty praktické a zakryjú to, čo nohavice často odhalia! Ako je to možné, že som po celé roky nevedela, že nohavice sú mojím nepriateľom číslo jedna?

A tak sa môj kolotoč nákupov opakuje. Nanešťastie, to čo som si myslela, že sa už nebude opakovať (ako to bolo pri nohaviciach, ktoré mi odmietali poslušnosť pri pokusoch dostať ich nad úroveň kolien), tu bolo znovu! Lenže problém bol trochu vyššie. Ako nájsť šaty, ktoré mi sadnú aj hore aj dolu? Tento krát som sklamaná nie zo svojej „rici“ ale „cici“...

Martina Miksova

Martina Miksova

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepoučiteľne tvrdohlavá a tvrdohlavo nepoučiteľná Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu