reklama

Moje baby aj počas cvičenia myslia na Boha

Zaujímavé zistenie z dnešného tréningu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Na konci minulého roka som začala precvičovat v niektorých centrách. Ako každé začiatky, tak ani tie moje nie sú výnimkou v tom, že sú niekedy ťažké. Práca s ľuďmi si vyžaduje osobitný prístup ku každému klientovi, pretože každý je v istom smere iný a inak vníma to, čo sa mu snažíte odprezentovať. Dnes som však na tréningu prežila toľko pozitívnej energie, úsmevov a milých ľudí, že som i ja odchádzala domov s úsmevom na perách. Ale nie o tomto som chcela. Dnes ma špeciálne zaujalo to, že koľko sa o tých mojich ženách na cvičení dozviem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počas hodiny sa niekedy riadne zasmejeme. Moje baby, ako ich ja volám, sú dosť nábožensky založené. Medzi sériami často používajú výrazy typu "Ježiš", "Panebože", "Kriste", "Bože" a mnohé iné mená z Biblie (v duchu medzi osmičkami premýšľam, či im tie bezbožné anglické texty v pesničkách neprekážajú). Niektoré bývajú aj nedočkavé a kladú mi otázky ako "Koľko ešte?" alebo "Ideme už konečne na podložky?" Viaceré zvykne počas tréningu niečo prekvapiť, prípadne vydesiť. Vtedy sa väčšinou pýtajú: "Ešte ďalšia séria?" Sú aj také, ktoré si potrpia na presnosť: "Nemal by byť už koniec?" Ešte že ich mám, v tomto sa na ne môžem stopercentne spoľahnúť :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Práve v dnešnom tréningu sa baby viac odvolávali na Boha a mňa to naozaj prekvapilo, čo spôsobilo, že boli také zbožné. Božsky sa na ne teším opäť nabudúce...

Martina Miksova

Martina Miksova

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepoučiteľne tvrdohlavá a tvrdohlavo nepoučiteľná Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu