reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Miksova

Martina Miksova

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepoučiteľne tvrdohlavá a tvrdohlavo nepoučiteľná Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Bez cestovky na Maltu? Lacná dovolenka, more a pamiatky

Martina Miksova

Bez cestovky na Maltu? Lacná dovolenka, more a pamiatky

Kamenisté, ale i piesočnaté pláže, starobylé stavby a pamiatky, kus histórie a nočný život? Všetko v jednom ponúka ostrov v Stredozemnom mori. Ráno sadnete do lietadla a na obed už ležíte na pláži.

  • 11. okt 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 831x
  • 0
Dala som mu ešte jednu šancu. Chorvátsku!

Martina Miksova

Dala som mu ešte jednu šancu. Chorvátsku!

Celé leto rozmýšľate, kde sa na jeho konci vyberiete a neviete sa rozhodnúť. Viete len, že nechcete ísť do Chorvátska a nakoniec skončíte práve tam.

  • 10. sep 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 725x
  • 0
Po Cosmopolitane si nechty nelakuj

Martina Miksova

Po Cosmopolitane si nechty nelakuj

Aj po tridsiatke si môžete zopakovať bláznivý večer s kamarátkami, ako keď ste mali pätnásť. Možno je pár rozdielov, ale napriek tomu sa môžete vrátiť do tínedžerských čias.

  • 23. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 330x
  • 2
Moje baby aj počas cvičenia myslia na Boha

Martina Miksova

Moje baby aj počas cvičenia myslia na Boha

Zaujímavé zistenie z dnešného tréningu.

  • 25. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 518x
  • 5
Chrbát ma bolí, môžem si za to sama

Martina Miksova

Chrbát ma bolí, môžem si za to sama

Minulý týždeň som konečne objavila odpoveď na to, prečo ma neustále trápia bolesti. Príčinou môže byť aj zlý účes, príliš úzka podprsenka alebo dokonca ponožky!!!

  • 3. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 512x
  • 0
reklama
Zcrossfitievame

Martina Miksova

Zcrossfitievame

Ako som sa naučila swingovať aj bez tanečných topánok.

  • 10. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 367x
  • 0
Od single až k opravárke umývadla

Martina Miksova

Od single až k opravárke umývadla

Keď žena zostane sama, je zákon schválnosti, že sa všetko začne kaziť. Najlepšie naraz. Ide o bežné práce v domácnosti, ktoré mala dovtedy na starosti hlava rodiny. Aj keď to tej hlave musel často niekto pripomínať. Že netečie voda z kohútika, prípadne, že kohútik kvapká niekoľko dní. Stále tu bol ufrflaný mužský element, ktorý sa o to postaral.

  • 3. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 597x
  • 0
Privítala som jar a zodpovedne sa pripravujem na leto

Martina Miksova

Privítala som jar a zodpovedne sa pripravujem na leto

Je tu jar. A mne sa zapaľujú lýtka...neviem presne, čo to znamená, ale hovorím si to každý rok. Na jar si vždy uvedomím, že do toho v zľave zakúpeného kabáta som cez zimu nestihla akosi schudnúť, a tak treba začať chudnúť rovno do plaviek. Alebo aspoň do tej krátkej sukne, v ktorej by som chcela očariť suseda oproti.

  • 27. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 285x
  • 0
Stres z novej práce môže mať rôzne podoby

Martina Miksova

Stres z novej práce môže mať rôzne podoby

Dnes nastupujem po niekoľkých mesiacoch sladkého ničnerobenia do novej práce. Musím uznať, že som za ten čas stihla pekne zlenivieť. Ráno vstávam niekedy až okolo obeda, naopak do postele ma sprevádza hrmot ranných električiek (alebo kikiríkanie kohúta, keby som žila na vidieku, ale u nás v Ružinove sú to zatiaľ len tie električky).

  • 4. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 867x
  • 0
Ten nešťastný mobil!

Martina Miksova

Ten nešťastný mobil!

Minule mi pri dverách zazvonila suseda. Osemdesiatročná žena , na hlave zelené nátačky, ktoré bežne nosí “ nadoma“. Susedka s panikou v očiach a bezradným tónom v hlase mi zvestovala, že si kúpila tú prekliatu modernú techniku! A čo bolo dôvodom jej starostí? Mobil.

  • 1. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 596x
  • 3
reklama
Kanalizácia naša každodenná

Martina Miksova

Kanalizácia naša každodenná

Niekedy, tak v duchu, ďakujem Pánu Bohu za to, že žijem na Slovensku. Počas mojej cesty po Latinskej Amerike som totiž zažila viacero, niekedy menej niekedy viac, úsmevných príhod, vďaka ktorým si človek uvedomí, že na tom našom malom Slovensku to nie je až také zlé(odhliadnuc od momentálnej situácie v parlamente a eurovalu, ktorý na nás vyskakuje z každého rohu).

  • 15. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 521x
  • 1
Keď Ivetku skolí choroba...

Martina Miksova

Keď Ivetku skolí choroba...

„Ivetka je chorá,“ oznamuje mi môj priateľ len tak medzi rečou v kuchyni. Pozriem na neho s otázkou v očiach (to znamená, že ho mierne prepichujem žiarlivostným pohľadom, tak mierne ako to viem len ja a v duchu počítam koľko Ivetiek poznám) a pokračujem v umývaní riadu. Nemáme žiadnu spoločnú známu Ivetu.

  • 3. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 591x
Ach, tie zľavy...

Martina Miksova

Ach, tie zľavy...

Výpredaje! Ktorá z nás im občas nepodľahne? Srdce mi šťastne podskočí pri pohľade na vynálepkovaný výklad zo všetkých strán a do očí bijúce nápisy SALES či REBAJAS sa jednoducho nedajú a ani nemôžu prehliadnuť. A o pár minút sa rútim pomedzi regále a pulty, kde zvádzam boj o ten najlepší kúsok čo v najvýhodnejšej zľave s inou „pomätenou“ ženskou. Ako hrdá víťazka si nesiem vybojovanú korisť k pokladni. A na konci dňa mi v peňaženke nešuštia euráče, zostali v nej len posledné gastráče...

  • 20. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 415x
  • 0
Meniny

Martina Miksova

Meniny

O pár dní oslavujem. Konkrétne v piatok. Nie je to ničím výnimočný deň a dokonca ho zatiaľ nenominovali ani na štátny sviatok, čiže v kalendári ho nájdete pod celkom obyčajným označením mena Martina. Ale kvôli poriadku ho radšej svojím známym oznamujem s dostatočným časovým predstihom.

  • 6. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 130x
  • 3
Som Pipina

Martina Miksova

Som Pipina

Nemám presný návod ako sa ňou stať, ale určite sa Pipinou v prvom rade narodíte. Spoznáte to podľa toho, že vám Matka Príroda do vienka nadelila viac krásy ako má vaša suseda Katka, o poznanie hustejšiu blond hrivu ako bývala spolužiačka zo strednej a nohy, ktoré obyčajným ľuďom začínajú v oblasti pásu, vo vašom, teda Pipininom prípade však až niekde pri krku!

  • 31. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 683x
  • 19
reklama
Ako ma "zradilo" horské slnko

Martina Miksova

Ako ma "zradilo" horské slnko

Kedysi dávno (vlastne to až tak dávno nebolo, ale pre efekt to znie akosi lepšie) som mala istú, onú skúsenosť. Presnejšie – som prišla do kontaktu (nielen očného) s horským slnkom.

  • 6. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 666x
  • 6
Keď aj deväť milimetrov je viac než dosť!

Martina Miksova

Keď aj deväť milimetrov je viac než dosť!

V sobotu večer som zjedla burger, za ktorý by sa nemusel hanbiť žiaden Američan. Bol veľký a druhým koncom mi systematicky vypadával celý jeho obsah na kolená. Ku koncu som v rukách držala len niečo, čo sa opovažujem nazvať žemľou.  V ten istý deň som pila vodu. Voda bola studená a chutila mi. Nebola som si istá, či je to pitná voda.  Svojím labužníctvom som si pravdepodobne uhnala moje nasledujúce zdravotné problémy (a možno to bolo spôsobené niečím iným, čo tu zabudnem spomenúť).

  • 2. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 806x
  • 5
Potrebujem nové šaty alebo óda na rifle

Martina Miksova

Potrebujem nové šaty alebo óda na rifle

Potrebujem nové šaty! Tak túto vetu si poviem aspoň dvakrát do týždňa. Nie, možno trochu preháňam. Raz do týždňa. Lenže problematika strácajúceho sa oblečenia v mojej skrini je môj súčasný veľký problém. Vlastne som tento problém mala odjakživa, len akosi ho viac pociťujem práve teraz.

  • 12. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 438x
  • 1
Tento rok sa ešte nevydám

Martina Miksova

Tento rok sa ešte nevydám

Keď som sa ráno zobudila, pocítila som príjemný vánok od otvoreného okna. Lenivo som zdvihla hlavu a zrazu som si uvedomila, že je tu máj, mesiac lásky. Mesiac, kedy muži bozkávajú ženy pod rozkvitnutými čerešňami. Takže potrebujeme čerešňu (ja som už začiatkom jari pre istotu jednu zasadila do záhradky) a aspoň jedného chlapa (najlepšie takého, čo sa chce s nami bozkávať, inak sa môže stať, že kúzlo nebude fungovať).

  • 3. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 839x
  • 10
Pomsta chlapovi

Martina Miksova

Pomsta chlapovi

Chodíte so svojou drahou mužskou polovičkou na nákupy? Nemyslím nákup oblečenia alebo podobných vecí, ale normálny bežný nákup v nami tak nenávidenom obchodnom reťazci začínajúcom na T, bez ktorého si nevieme predstaviť život! Občas svojho chlapa vytiahnem aj ja na spoločnú prechádzku supermarketom. Zvyčajne vtedy, keď to beriem ako pomstu za niečo, čo vyparatil (a niekedy je v tom chudák aj celkom nevinne, len tak – pre istotu, moju ženskú istotu)...

  • 11. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 826x
  • 24
reklama
SkryťZatvoriť reklamu